Jättiläisprojekti Coastline otti digiloikan

Pohjanmaan kauppakamarin julkaisema Coastline 2016–2017 on ilmestynyt. Lehti on Morganin upea taidonnäyte: lähes vuoden kestäneestä ahkeroinnista on poikinut huippuluokkainen painotuote, jota täydentää tyylikäs ja lukijaystävällinen verkkojulkaisu.

Anni Kiviniemi

Sisällöntuottaja, Projektipäällikkö, Osakas

www.coastline.fi

Coastline ilmestyy joka toinen vuosi ja esittelee Pohjanmaan yritykset ja elinkeinoelämän kansainväliselle yleisölle. Englanninkielinen julkaisu tunnetaan korkeasta laadusta ja viimeistellystä ilmeestä.

– Coastline on Pohjanmaan seutumarkkinoinnin lippulaiva ja koko seudun käyntikortti, luonnehtii Pohjanmaan kauppakamarin toimitusjohtaja Juha Häkkinen.

Uusin painettu Coastline on 112-sivuinen lukupaketti, joka esittelee parhaat palat Vienti-Suomesta – toisin sanoen Pohjanmaan elinkeinoelämästä. Julkaisussa esiintyy lähestulkoon sata alueen menestyvää yritystä ja organisaatiota. Lisäksi mukana on juttua mm. vapaakaupan synnystä, maailman vahvimmasta miehestä ja maailman parhaasta gin&tonicista. All made in Ostrobothnia!

Morgan on ahkeroinut uusimman Coastline-numeron kanssa lähes vuoden verran, ja nyt ilmestynyt julkaisu on tuhansien työtuntien, lukuisien yhteistyökumppaneiden ja kymmenien alihankkijoiden työn huikea lopputulos. Näin jättiläismäisen ja korkealuokkaisen projektin hallinta vaatii paitsi rautaista projektinjohtoa myös runsaasti ideointikykyä, tarkkuutta ja luovaa silmää.

Ensimmäistä kertaa Coastlinen historiassa lehti on luettavissa myös täysipainoisena verkkojulkaisuna: www.coastline.fi.

– Korkealuokkaisen painotuotteen hyöty ja näkyvyys voidaan maksimoida, kun sisällöt ovat tyylikkäästi esillä myös verkossa. Ne ovat nyt hakukoneiden löydettävissä, someen jaettavissa ja ihan jokaisen luettavissa, kertoo Coastline-projektia Morganissa johtava Anna Jeanne Söderlund.