Nea Aspholmista Morganin uusi asiakaspäällikkö

Morganin rautainen tiimi on jälleen entistä vahvempi. Asiakaspäällikkö Nea Aspholm huolehtii, että asiakkailla on kaikki hyvin ja projekteilla riittää tuulta siipiensä alla.

Myyntitöitä laidasta laitaan, autonostureista kosmetiikkaan. Energia-alan markkinatutkimuksia. Oman sisustus- ja lifestyleliikkeen pyörittämistä. IT-alan projektipäällikköhommia. Viime joulukuussa Morganin asiakaspäällikkönä aloittaneen Nea Aspholmin urapolku on ollut värikäs.

– Markkinointi oli pääaineeni yliopistossa, ja minulla on aina ollut kova palo oman alan töihin. Elämä on vienyt suuntaan ja toiseen, mutta nyt olen pitkän kaavan kautta palannut takaisin juurilleni, iloitsee Nea.

Heti tuumasta toimeen

Morganilla Nea pääsi heti käärimään hihat ja ottamaan projekteja vastuulleen. Asiakaspäällikkönä hän huolehtii asiakkaista sekä varmistaa, että projektit etenevät aikataulussa ja molemmat osapuolet ovat tietoisia siitä, mitä tapahtuu nyt ja seuraavaksi. Tekemistä riittää, mistä Nea kertoo nauttivansa.

– Olen tottunut jongleeraamaan eri projektien kanssa samaan aikaan. On mahtavaa, että pääsin Morganilla heti mukaan projekteihin ja osaksi tiimiä. Täällä kaikki luottavat toistensa osaamiseen, hän sanoo.

Monipuolista toimistoelämää ilman kauluspaitapakkoa

Nea kertoo asettuneensa Morganilla nopeasti kodiksi erityisesti ihanien työkavereiden ansiosta. Hän pitää siitä, ettei itseään tarvitse rennossa työyhteisössä ottaa liian vakavasti.

Myös työn monipuolisuus on ilahduttanut Neaa.

– Yrittäjäperheen kasvattina ja entisenä yrittäjänä olen tottunut vaihtelevaan työhön. Morganilla jokainen projekti ja yhteistyö on täysin omanlaisensa, mitä kaltaiseni yrittäjäsielu rakastaa, hän kertoo.

Nean mukaan projektit myös soljuvat sujuvasti eteenpäin, sillä Morgan on rakentanut hyvät suhteet asiakkaisiin. Suurena plussana on myös kaikkien palvelujen löytyminen saman katon alta.

– Tällaiseen asetelmaan oli helppo astua mukaan, Nea kiittää.