Nea Aspholmista Morganin uusi asiakaspäällikkö 3.2.2022 Ajankohtaista Morganin rautainen tiimi on jälleen entistä vahvempi. Asiakaspäällikkö Nea Aspholm huolehtii, että asiakkailla on kaikki hyvin ja projekteilla riittää tuulta siipiensä alla. Myyntitöitä laidasta laitaan, autonostureista kosmetiikkaan. Energia-alan markkinatutkimuksia. Oman sisustus- ja lifestyleliikkeen pyörittämistä. IT-alan projektipäällikköhommia. Viime joulukuussa Morganin asiakaspäällikkönä aloittaneen Nea Aspholmin urapolku on ollut värikäs. – Markkinointi oli pääaineeni yliopistossa, ja minulla on aina ollut kova palo oman alan töihin. Elämä on vienyt suuntaan ja toiseen, mutta nyt olen pitkän kaavan kautta palannut takaisin juurilleni, iloitsee Nea. Heti tuumasta toimeen Morganilla Nea pääsi heti käärimään hihat ja ottamaan projekteja vastuulleen. Asiakaspäällikkönä hän huolehtii asiakkaista sekä varmistaa, että projektit etenevät aikataulussa ja molemmat osapuolet ovat tietoisia siitä, mitä tapahtuu nyt ja seuraavaksi. Tekemistä riittää, mistä Nea kertoo nauttivansa. – Olen tottunut jongleeraamaan eri projektien kanssa samaan aikaan. On mahtavaa, että pääsin Morganilla heti mukaan projekteihin ja osaksi tiimiä. Täällä kaikki luottavat toistensa osaamiseen, hän sanoo. Monipuolista toimistoelämää ilman kauluspaitapakkoa Nea kertoo asettuneensa Morganilla nopeasti kodiksi erityisesti ihanien työkavereiden ansiosta. Hän pitää siitä, ettei itseään tarvitse rennossa työyhteisössä ottaa liian vakavasti. Myös työn monipuolisuus on ilahduttanut Neaa. – Yrittäjäperheen kasvattina ja entisenä yrittäjänä olen tottunut vaihtelevaan työhön. Morganilla jokainen projekti ja yhteistyö on täysin omanlaisensa, mitä kaltaiseni yrittäjäsielu rakastaa, hän kertoo. Nean mukaan projektit myös soljuvat sujuvasti eteenpäin, sillä Morgan on rakentanut hyvät suhteet asiakkaisiin. Suurena plussana on myös kaikkien palvelujen löytyminen saman katon alta. – Tällaiseen asetelmaan oli helppo astua mukaan, Nea kiittää.
23.4.2024 Blogi Remppa vai muutto – milloin WP-verkkosivusto kannattaa uusia ja koska vanhan kehitys riittää? Parhaimmillaan verkkosivusto palvelee, markkinoi, rekrytoi, rakentaa brändiä ja tekee kauppaa. Saatko omasta sivustostasi kaiken mahdollisen hyödyn irti? Mikäli et, jotain…
8.4.2024 Ajankohtaista WordPress-käyttäjille lähetetty huijausviestejä – tässä toimintaohjeet asiakkaillemme Monet WordPress-käyttäjät ovat saaneet sähköposteihinsa huijausviestejä, joissa kehotetaan lataamaan lisäosa sivuston korjaamiseksi. Tässä asiakkaillemme ohjeet, miten toimia epäilyttävien viestien kanssa.
7.9.2023 Ajankohtaista Morganin sivustot pyörivät nyt kokonaan uusiutuvalla sähköllä Nopeus ja vihreys – siinä kaksi tärkeintä kriteeriä, kun Morgan päätti siirtää verkkosivustojensa palvelimet Suomeen. Osa sivustoista on jo siirretty…