Uudistimme visuaalisen ilmeemme 22.11.2021 Ajankohtaista Kuten luonto elää ja muuttuu jatkuvasti, myös me yrityksenä kasvamme ja kehitymme. Astumme nyt esiin upeana, uudistuneena Morganina. Morgan, markkinoinnin luonnonvoima Julkaisemme tänään uuden visuaalisen ilmeen ja sen myötä uudet verkkosivumme. Ilme on täynnä väriä, elämää, intohimoa ja leikkisyyttä, aivan kuten me ja meidän työmme. Haimme uuteen Morganiin inspiraation suomalaisesta metsästä. Metsä elää, liikehtii ja uudistuu jatkuvasti eikä sen kehitys koskaan lakkaa. Morgan haluaa olla asiakkailleen aivan yhtä virkistävä paikka, josta omaan näkyvyyteen saa hakea mahtavaa luonnonvoimaa. Metsä on paketoitu uudessa ilmeessä nyt digitaaliseen muotoon, jossa jokaisen polun päästä löytyy jotain uutta ja yllättävää. Toivomme, että tämä kuvaa hyvin myös yhteistyötä meidän kanssamme: etsimme väsymättä katveissakin kiemurtelevat polut, jos ne vain johtavat parhaille retkipaikoille. Perillä saattaa hyvinkin vilahtaa jokin metsän asukki tai latvustossa kahahtaa upeimman linnun siivet. Morgan kasvaa ja palvelu vahvistuu Morgan elää parhaillaan vahvan kasvun kautta. Uusia kasvoja on tullut reippaasti lisää viimeisen vuoden aikana, ja liikevaihto kolkuttelee ennätyslukemia.Uudet mahtavat kollegat tuovat taloon aina uutta kokemusta ja osaamista, josta paketoidaan suoraa hyötyä asiakkaille. Työyhteisön vahvistuminen takaa myös vakaat resurssit kumppaneillemme.– Tilauskanta on mallillaan, ja asiakaskuntamme on laajentunut poikki Suomen. Kokonaisvaltaisen kasvun myötä olemme kehittäneet toimintaamme ja prosessejamme joka suunnalta. Morganin pukeminen uuteen asuun juuri nyt on siis tärkeää ja erittäin ajankohtaista, iloitsee toimitusjohtaja ja Morgan-metsän johtava eräopas Aki Karlsson. Lähde tutkimusretkelle uusille sivuille
22.8.2025 Ajankohtaista Mikko Niiniketo Morganin uudeksi asiakkuusjohtajaksi Morgan saa kerralla uutta vahvuutta myyntiin ja asiakasjohtamiseen – lämpimästi tervetuloa tiimiin, Mikko!
12.6.2025 Blogi Tekoälyn kouluttamisessa hyödynnetään julkisia verkkosivuja – kannattaako oman sisällön käyttö estää vai sallia? Tiesitkö, että verkkosivujesi sisältöä voidaan käyttää tekoälymallien kouluttamiseen tietoa haravoivien bottien avulla? Tällaisessa bottiliikenteessä on plussansa ja miinuksensa. Tässä blogissa…
25.9.2024 Blogi Saavutettavuusvaatimukset laajenevat verkkokauppoihin – mitä yritysten tulee nyt tietää ja tehdä? Vuonna 2025 astuvat voimaan laajemmat saavutettavuusvaatimukset, jotka koskettavat myös useita verkkokauppoja. Tässä blogissa kerromme, mitä muutos tarkoittaa verkkokauppayrityksille ja miten…