Verkkopalvelusta toimiva kauppapaikka 9.5.2016 Ajankohtaista Tyky-maksuvälineet tehostavat liiketoimintaansa uudessa verkkopalvelussa. Kun verkkosivusto ei ainoastaan markkinoi vaan myös palvelee, käyttöliittymällä on suuret vaatimukset. Anni Kiviniemi Sisällöntuottaja, Projektipäällikkö, Osakas Tyky-maksuvälineiden uusi verkkopalvelu on nyt julkaistu. Tykyllä on tuhansia työnantaja-asiakkaita ja satojatuhansia loppukäyttäjiä, jotka etsivät tietoa ja palveluita uudesta verkkopalvelusta. Sivusto on erinomainen esimerkki Morganin kokonaisvaltaisesta palvelupaketista: tuotimme sekä ulkoasun, sisällöt, käyttöliittymäsuunnittelun että ylläpidon. Tykyn verkkopalvelun uusi käyttöliittymä suunniteltiin erityisesti edistämään liiketoimintaa ja nopeuttamaan käyttäjän tarvitseman tiedon löytymistä. Kolmelle pääkohderyhmälle – työnantajille, käyttöpaikoille ja maksuvälineiden loppukäyttäjille – on laadittu omat koontisivut oikopolkuineen ja toimintokehoitteineen. Maksuvälineiden käytön ohjeistus oli aiemmalla sivustolla sirpaloitunut tietosivuille ja liitetiedostoihin, mutta nyt kaikki tieto on yhdistetty kattavaan UKK-osioon. Tuotimme sekä ulkoasun, sisällöt, käyttöliittymäsuunnittelun että ylläpidon. Vanhan verkkosivuston ylivoimaisesti suosituin osio oli käyttöpaikkahaku, josta Tyky-Kuntoseteleiden tai sähköisen Tyky-Onlinen käyttäjät etsivät liikunta- ja kulttuurikohteita. Käyttöpaikkahakua kehitettiin uudessa palvelussa massiivisesti: yhdistimme WordPressiin useita järjestelmiä kuten käyttöpaikkarekisterin sekä Googlen kartat. Nyt mobiilikäyttäjät voivat kertoa sijaintinsa ja saada lähellä sijaitsevat Tyky-käyttöpaikat heti nähtäville. Uusi verkkopalvelu on lähtölaukaus Tyky-maksuvälineiden brändiuudistukselle, joka ulottuu niin kuntoseteleihin, markkinointimateriaaleihin, asiakaslehteen kuin sosiaaliseen mediaankin. Tätä työtä helpottaa kymmenvuotinen yhteistyömme Tykyn kanssa: olemme kasvaneet vuosien myötä yhdessä ja tunnemme heidän liiketoimintansa ja tarpeensa pintaa syvemmältä.
22.8.2025 Ajankohtaista Mikko Niiniketo Morganin uudeksi asiakkuusjohtajaksi Morgan saa kerralla uutta vahvuutta myyntiin ja asiakasjohtamiseen – lämpimästi tervetuloa tiimiin, Mikko!
12.6.2025 Blogi Tekoälyn kouluttamisessa hyödynnetään julkisia verkkosivuja – kannattaako oman sisällön käyttö estää vai sallia? Tiesitkö, että verkkosivujesi sisältöä voidaan käyttää tekoälymallien kouluttamiseen tietoa haravoivien bottien avulla? Tällaisessa bottiliikenteessä on plussansa ja miinuksensa. Tässä blogissa…
25.9.2024 Blogi Saavutettavuusvaatimukset laajenevat verkkokauppoihin – mitä yritysten tulee nyt tietää ja tehdä? Vuonna 2025 astuvat voimaan laajemmat saavutettavuusvaatimukset, jotka koskettavat myös useita verkkokauppoja. Tässä blogissa kerromme, mitä muutos tarkoittaa verkkokauppayrityksille ja miten…