Verkkopalvelusta toimiva kauppapaikka 9.5.2016 Ajankohtaista Tyky-maksuvälineet tehostavat liiketoimintaansa uudessa verkkopalvelussa. Kun verkkosivusto ei ainoastaan markkinoi vaan myös palvelee, käyttöliittymällä on suuret vaatimukset. Anni Kiviniemi Sisällöntuottaja, Projektipäällikkö, Osakas Tyky-maksuvälineiden uusi verkkopalvelu on nyt julkaistu. Tykyllä on tuhansia työnantaja-asiakkaita ja satojatuhansia loppukäyttäjiä, jotka etsivät tietoa ja palveluita uudesta verkkopalvelusta. Sivusto on erinomainen esimerkki Morganin kokonaisvaltaisesta palvelupaketista: tuotimme sekä ulkoasun, sisällöt, käyttöliittymäsuunnittelun että ylläpidon. Tykyn verkkopalvelun uusi käyttöliittymä suunniteltiin erityisesti edistämään liiketoimintaa ja nopeuttamaan käyttäjän tarvitseman tiedon löytymistä. Kolmelle pääkohderyhmälle – työnantajille, käyttöpaikoille ja maksuvälineiden loppukäyttäjille – on laadittu omat koontisivut oikopolkuineen ja toimintokehoitteineen. Maksuvälineiden käytön ohjeistus oli aiemmalla sivustolla sirpaloitunut tietosivuille ja liitetiedostoihin, mutta nyt kaikki tieto on yhdistetty kattavaan UKK-osioon. Tuotimme sekä ulkoasun, sisällöt, käyttöliittymäsuunnittelun että ylläpidon. Vanhan verkkosivuston ylivoimaisesti suosituin osio oli käyttöpaikkahaku, josta Tyky-Kuntoseteleiden tai sähköisen Tyky-Onlinen käyttäjät etsivät liikunta- ja kulttuurikohteita. Käyttöpaikkahakua kehitettiin uudessa palvelussa massiivisesti: yhdistimme WordPressiin useita järjestelmiä kuten käyttöpaikkarekisterin sekä Googlen kartat. Nyt mobiilikäyttäjät voivat kertoa sijaintinsa ja saada lähellä sijaitsevat Tyky-käyttöpaikat heti nähtäville. Uusi verkkopalvelu on lähtölaukaus Tyky-maksuvälineiden brändiuudistukselle, joka ulottuu niin kuntoseteleihin, markkinointimateriaaleihin, asiakaslehteen kuin sosiaaliseen mediaankin. Tätä työtä helpottaa kymmenvuotinen yhteistyömme Tykyn kanssa: olemme kasvaneet vuosien myötä yhdessä ja tunnemme heidän liiketoimintansa ja tarpeensa pintaa syvemmältä.
25.9.2024 Blogi Saavutettavuusvaatimukset laajenevat verkkokauppoihin – mitä yritysten tulee nyt tietää ja tehdä? Vuonna 2025 astuvat voimaan laajemmat saavutettavuusvaatimukset, jotka koskettavat myös useita verkkokauppoja. Tässä blogissa kerromme, mitä muutos tarkoittaa verkkokauppayrityksille ja miten…
18.9.2024 Ajankohtaista Sarianna Kallio-Könnö liittyi Morganin sisältötiimiin Morganin uusin vahvistus Sarianna Kallio-Könnö täydentää sisältötiimiä, jota odottaa varsin vilkas syksy isoine projekteineen.
23.4.2024 Blogi Remppa vai muutto – milloin WP-verkkosivusto kannattaa uusia ja koska vanhan kehitys riittää? Parhaimmillaan verkkosivusto palvelee, markkinoi, rekrytoi, rakentaa brändiä ja tekee kauppaa. Saatko omasta sivustostasi kaiken mahdollisen hyödyn irti? Mikäli et, jotain…