Myyntiä ja tunnettuutta digi­markki­noin­nilla

Etsitkö digimarkkinoinnin kumppania, jonka kanssa tavoitat potentiaaliset asiakkaat yhä tehokkaammin? Morgan huolehtii kaikesta aina strategiasta kampanjoiden toteuttamiseen ja seurantaan.

Google-mainonta

  • Hakusanamainonnalla saat näkyvyyttä oikeassa paikassa oikeaan aikaan, kun potentiaaliset asiakkaat etsivät Googlessa tietoa tuotteista ja palveluista.
  • Display- eli bannerimainoksilla voit saavuttaa kohderyhmäsi heidän selaillessaan eri verkkosivustoja ja katsoessaan esimerkiksi YouTube-videoita.
  • YouTube-videomainonnan avulla tuot mainosvideosi potentiaalisten asiakkaiden ruuduille heidän katsoessa suosikkitubettajiaan tai etsiessään sopivaa katsottavaa.

Olemme Google Partnereita. Käytössämme on Googlen tukipalvelut, koulutukset ja materiaalit.

 

Sosiaalisen median markkinointi

Tarkkaan kohdennetulla sosiaalisen median markkinoinnilla voit saavuttaa potentiaaliset asiakkaat tehokkaasti. Morgan auttaa sinua valitsemaan juuri omalle yrityksellesi sopivat kanavat somemarkkinointiin. Teemme kampanjoita erityisesti

  • Facebookissa
  • Instagramissa
  • LinkedInissä

Hakukone- ja konversio-optimointi

Digimarkkinoinnin ei aina tarvitse tarkoittaa maksullista mainontaa – näkyvyyttä ja myyntiä voi kasvattaa tehokkaasti myös seuraavin orgaanisin keinoin:

  • Hakukoneoptimointi eli SEO tarkoittaa verkkosivustosi sisältöjen optimointia niin, että sivustosi näkyvyys paranee Googlen hakutuloksissa ilman maksullista mainontaa. Näin sivustollesi pystytään ohjaamaan enemmän orgaanista liikennettä.
  • Konversio-optimointi eli CRO viittaa sivustosi konversioprosentin kasvattamiseen. Konversio voi olla esimerkiksi yhteydenottolomakkeen täyttäminen tai ostos verkkokaupassa. Konversio-optimoinnin tavoitteena on kasvattaa konversioiden määrää muun muassa löytämällä sivustolta mahdolliset kompastuskivet ja tekemällä ostopolusta virtaviivaisempi.

Web-analytiikka

Web-analytiikka eli kävijäseuranta on yksi digimarkkinoinnin kulmakivistä. Kävijäseuranta tarjoaa työkalut markkinoinnin tehokkuuden ja kannattavuuden mittaamiseen sekä analysointiin. Näiden työkalujen avulla voit tunnistaa ne toimenpiteet, jotka tuottavat eniten tuloksia ja ne, joita tulisi vielä kehittää. Kävijäseuranta auttaa muun muassa selvittämään

  • mitkä mainoskanavat ja -kampanjat tuovat eniten asiakkaita
  • mikä mainoskanava on kustannustehokkain
  • mitkä verkkosivuston sisällöt kiinnostavat kävijöitä eniten.

Kävijäseurantaan on olemassa useita erilaisia työkaluja, joista Morganilla on käytössä esimerkiksi suosituin analytiikkatyökalu Google Analytics, Piwik Pro ja Microsoft Clarity.

Mitä digimarkkinoinnin kumppanuus pitää sisällään?

Digimarkkinoinnin rakentaminen ja optimointi. Morgan ottaa vastuun digimarkkinointisi aktiivisesta strategisesta kehittämisestä ja varmistamme, ettei digimarkkinointi jää pullonkaulaksi yrityksen kasvulle.

Raportointi ja analytiikka. Vastaamme puolestasi tulosten analysoinnista sekä selkeästä raportoinnista päätöksenteon tueksi. Huolehdimme myös analytiikan ajantasaisuudesta.

Kilpailija-analyysit, SEO & CRO -kehitysehdotukset ja koulutukset. Teemme analyysejä kilpailijoiden liikkeistä ja verkkosivustosi toimivuudesta digimarkkinoinnin näkökulmasta.

Kipinöikö? Varaa maksuton konsultaatio!

Asiakastarinoita

25 uutta asiakasta vain kuukaudessa

Yhteistyö Morganin kanssa toi Storm Transportille liudan uusia asiakkaita oikein kohdistetun Facebook- ja Google-mainonnan myötä. Kuukauden kestäneen kampanjan aikana yritys sai maltillisella budjetilla 25 uutta asiakasta alueilta, joilla Stormilla ei entuudestaan ollut liiketoimintaa. Uuden asiakkuuden löytämisen hinta oli lopulta vain muutamia kymmeniä euroja.

Useita uusia asiakkaita poikinut digi­markkinointi­kampanja oli huomattavasti tehokkaampi kuin aikaisemmat lehti­mainoksemme, joiden kautta olemme saaneet yhteyden­ottoja pitkälti nykyisiltä asiakkailta.

Sebastian Mellberg, Storm Transportin toimitusjohtaja

 

Lue koko referenssi

20 % enemmän yhteyden­ottoja

Morgan on tehnyt pitkäaikaiselle kumppanilleen Prevexille erityisesti hakusana- ja bannerimainontaa sekä Facebook- ja LinkedIn-markkinointia. Näissä kanavissa tehty maksullinen mainonta on tuonut Prevexin verkkosivuille yli 30 prosenttia enemmän laadukasta, kansainvälistä B2B-liikennettä. Samalla muun muassa yhteydenottojen määrä on kasvanut peräti 20 prosentilla.

Digimarkkinointi lähti Morganin kanssa vaivattomasti käyntiin, ja olemme saaneet heiltä erittäin asiantuntevaa apua. Testaamalla erityyppisiä kampanjoita olemme päässeet koko ajan parempiin tuloksiin.

Ronnie Varg, Prevexin digitaalisen viestinnän asiantuntija

 

Lue koko referenssi



Ota meihin yhteyttä

Haluatko Morganista digimarkkinoinnin kumppanisi? Täytä lomake niin olemme sinuun yhteydessä – ensimmäinen konsultaatio on täysin maksuton eikä sido sinua mihinkään.

Konsultaatiossa käymme läpi digimarkkinointisi tavoitteet ja haasteet, potentiaalisimmat kanavat sekä tarvittavat toimenpiteet tehokkaan markkinoinnin käynnistämiseksi. Jos teet digimarkkinointia jo itse, autamme sinua määrittämään ne keinot, joilla markkinointiasi voidaan tehostaa yhä parempien tulosten saavuttamiseksi.

Uutiskirjeen tilaus
Yleiskatsaus
Morgan Digital

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Facebookia, Google Analyticsia, Hotjaria, Leadfeederiä, LinkedIniä ja Microsoft Claritya kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.