Myynnin kasvattamista digi­markkinoinnin avulla

Yhteistyö Morganin kanssa toi Storm Transportille liudan uusia asiakkaita oikein kohdistetun digimarkkinoinnin myötä. Lisäksi yritys sai katseet kääntävän brändi-ilmeen sekä modernit verkkosivut.

25 uutta asiakasta digimarkkinoinnilla

Näkyvyyden tehostaminen ja myynnin kasvattaminen – nämä olivat yli 30 vuotta kuljetuspalveluita tarjonneen Storm Transportin tavoitteina, kun yritys pyysi Morgania toteuttamaan heille digimarkkinointikampanjan, brändiuudistuksen ja verkkosivut. Digimarkkinoinnin kautta oli tarkoitus markkinoida erityisesti polttoainemyyntiä maanviljelijöille. Mainonta toteutettiin Facebookissa sekä Googlen bannerimainosten kautta.

Kuukauden kestäneen kampanjan aikana Storm Transport sai maltillisella budjetilla 25 uutta asiakasta alueilta, joilla yrityksellä ei entuudestaan ollut liiketoimintaa. Facebook-kampanjassa hyödynnettiin dynaamisia mainoksia, joissa kuvat ja tekstit vaihtelivat – näin klikkejä saatiin kerättyä enemmän ja klikkihinta aleni. Uuden asiakkuuden löytämisen hinta oli lopulta vain muutamia kymmeniä euroja.

Meidän ja Morganin sujuva yhteistyö on tuottanut hyviä tuloksia. Useita uusia asiakkaita poikinut digimarkkinointikampanja oli huomattavasti tehokkaampi kuin aikaisemmat lehtimainoksemme, joiden kautta olemme saaneet yhteydenottoja pitkälti nykyisiltä asiakkailta.

Sebastian Mellberg, Storm Transportin toimitusjohtaja


Täydellinen brändiuudistus

Ennen digimarkkinointikampanjan aloittamista Morgan oli suunnitellut yritykselle paitsi brändi-ilmeen, myös verkkosivut.

Vaikka punainen on aina ollut Storm Transportin tunnusväri, ei yrityksellä ollut virallista brändi-ilmettä ennen yhteistyötä Morganin kanssa. Suunnittelutyö päästiin aloittamaan siis lähes puhtaalta pöydältä. 

Lopputuloksena syntyi ajanmukainen ilme, joka haluttiin tuoda näyttävästi esille teippaamalla yrityksen kuorma-autot uudelleen. Uudistetut autot erottuvat tien päällä selkeällä värimaailmallaan ja tyylikkäällä logollaan.


Modernit verkkosivut

Kun brändi-ilme oli valmis, ryhdyttiin Storm Transportille suunnittelemaan myös verkkosivuja, jotka seuraisivat tarkasti brändin graafisia linjoja ja joiden avulla sekä nykyisten että uusien asiakkaiden olisi helpompi löytää yritys. Morgan huolehti sivuston suunnittelun lisäksi koodauksesta sekä sisällöntuotannosta kolmella kielellä.

Sivustoa ja muuta markkinointia varten tehtiin tarkka kuvasuunnitelma, jossa kartoitettiin, millaisia kuvia esimerkiksi Storm Transportin autoista tulisi hyödyntää. Suunnitelman pohjalta tuotetut kuvat tekevät viestinnästä entistä vaikuttavampaa.


Miten voimme olla avuksi?

Kartoittamalla tarpeenne selvitämme yhdessä, kuinka voimme auttaa yritystänne tavoitteiden saavuttamisessa.