25 uutta asiakasta digimarkkinoinnilla Näkyvyyden tehostaminen ja myynnin kasvattaminen – nämä olivat yli 30 vuotta kuljetuspalveluita tarjonneen Storm Transportin tavoitteina, kun yritys pyysi Morgania toteuttamaan heille digimarkkinointikampanjan, brändiuudistuksen ja verkkosivut. Digimarkkinoinnin kautta oli tarkoitus markkinoida erityisesti polttoainemyyntiä maanviljelijöille. Mainonta toteutettiin Facebookissa sekä Googlen bannerimainosten kautta. Kuukauden kestäneen kampanjan aikana Storm Transport sai maltillisella budjetilla 25 uutta asiakasta alueilta, joilla yrityksellä ei entuudestaan ollut liiketoimintaa. Facebook-kampanjassa hyödynnettiin dynaamisia mainoksia, joissa kuvat ja tekstit vaihtelivat – näin klikkejä saatiin kerättyä enemmän ja klikkihinta aleni. Uuden asiakkuuden löytämisen hinta oli lopulta vain muutamia kymmeniä euroja. Meidän ja Morganin sujuva yhteistyö on tuottanut hyviä tuloksia. Useita uusia asiakkaita poikinut digimarkkinointikampanja oli huomattavasti tehokkaampi kuin aikaisemmat lehtimainoksemme, joiden kautta olemme saaneet yhteydenottoja pitkälti nykyisiltä asiakkailta. Sebastian Mellberg, Storm Transportin toimitusjohtaja Täydellinen brändiuudistus Ennen digimarkkinointikampanjan aloittamista Morgan oli suunnitellut yritykselle paitsi brändi-ilmeen, myös verkkosivut. Vaikka punainen on aina ollut Storm Transportin tunnusväri, ei yrityksellä ollut virallista brändi-ilmettä ennen yhteistyötä Morganin kanssa. Suunnittelutyö päästiin aloittamaan siis lähes puhtaalta pöydältä. Lopputuloksena syntyi ajanmukainen ilme, joka haluttiin tuoda näyttävästi esille teippaamalla yrityksen kuorma-autot uudelleen. Uudistetut autot erottuvat tien päällä selkeällä värimaailmallaan ja tyylikkäällä logollaan. Modernit verkkosivut Kun brändi-ilme oli valmis, ryhdyttiin Storm Transportille suunnittelemaan myös verkkosivuja, jotka seuraisivat tarkasti brändin graafisia linjoja ja joiden avulla sekä nykyisten että uusien asiakkaiden olisi helpompi löytää yritys. Morgan huolehti sivuston suunnittelun lisäksi koodauksesta sekä sisällöntuotannosta kolmella kielellä. Sivustoa ja muuta markkinointia varten tehtiin tarkka kuvasuunnitelma, jossa kartoitettiin, millaisia kuvia esimerkiksi Storm Transportin autoista tulisi hyödyntää. Suunnitelman pohjalta tuotetut kuvat tekevät viestinnästä entistä vaikuttavampaa. Morganin rooli Digimarkkinointi Brändäys Graafinen suunnittelu Verkkosivusto Tsekkaa myös nämä digimarkkinointi brändäys ja yritysilme verkkosivut Sundström Markkinointikumppanuus kasvun ajurina Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Markkinointikumppanuus Verkkosivut Rewell Nights Yksittäisistä tapahtumista toimivaksi konserttikonseptiksi Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Napra-Rehab Uusi tuotekonsepti ja verkkokauppa kasvaneelle kohderyhmälle Brändäys ja yritysilme Verkkokauppa Sundström Markkinointikumppanuus kasvun ajurina Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Markkinointikumppanuus Verkkosivut Rewell Uusi tyylikäs ilme ikoniselle kauppakeskukselle Brändäys ja yritysilme Verkkosivut Laitex Teknisesti ja visuaalisesti näyttävät verkkosivut globaalille yleisölle Verkkosivut Referenssit
Sundström Markkinointikumppanuus kasvun ajurina Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Markkinointikumppanuus Verkkosivut
Rewell Nights Yksittäisistä tapahtumista toimivaksi konserttikonseptiksi Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi
Napra-Rehab Uusi tuotekonsepti ja verkkokauppa kasvaneelle kohderyhmälle Brändäys ja yritysilme Verkkokauppa
Sundström Markkinointikumppanuus kasvun ajurina Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Markkinointikumppanuus Verkkosivut