Digimarkkinoinnilla lisäpotkua retkimyyntiin Kun Morgan uudisti Kilpisjärven upeassa erämaassa retkiä järjestävän Kilpissafarien verkkosivuston täysin, avautui samalla loistava mahdollisuus digimarkkinoinnin aloittamiseen. Kilpissafarit päättikin tarttua tilaisuuteen, ja aloitti Morgan kumppaninaan Googlen hakukone- ja bannerimainonnan. Kymmenittäin varauksia ympäri maailmaa Talven sesonkikaudella pyörineissä digimainoskampanjoissa markkinoitiin opastettuja retkiä ulkomaalaisille turisteille. Konversioseurannan avulla mainosten kautta tullutta myyntiä voitiin tarkkailla tehokkaasti – yhteensä digimarkkinointi toi lyhyessä ajassa lähes 50 retkivarausta eri puolilta maapalloa. Laadukkaalla analytiikalla löydettiin parhaiten toimivat mainosratkaisut Morgan käytti analytiikkatyökalu Google Analyticsia kampanjoiden tulosten jatkuvaan ja yksityiskohtaiseen seurantaan. Koska kyseessä oli Kilpissafarien ensimmäiset digimarkkinoinnin kampanjat, testattiin niiden aikana monenlaisia mainosratkaisuja. Näin saatiin runsaasti dataa parhaiten toimivista mainoksista myös tulevaisuuden kampanjoita varten. Haluatko tietää lisää kumppanuudestamme Kilpissafarien kanssa? Käyhän lukemassa yhteisestä verkkosivuprojektistamme! Runsaan datamäärän ja laadukkaan analytiikan avulla voitiin löytää parhaiten toimivat mainosratkaisut sekä keskittyä niiden optimointiin. Tsekkaa myös nämä digimarkkinointi Prevex Digimarkkinointi toi Prevexille 20 prosenttia enemmän yhteydenottoja Digimarkkinointi Sisällöntuotanto Storm Transport Myynnin kasvattamista digimarkkinoinnin avulla Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Verkkosivut Referenssit
Prevex Digimarkkinointi toi Prevexille 20 prosenttia enemmän yhteydenottoja Digimarkkinointi Sisällöntuotanto
Storm Transport Myynnin kasvattamista digimarkkinoinnin avulla Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Verkkosivut