Brändin rakennus alusta loppuun Ylellisiin ja huippuunsa räätälöityihin kalusteratkaisuihin erikoistunut Beyond Interior on Stirpen vuonna 2023 luoma luksusbrändi. Morgan on ollut brändin rakentamisessa ja markkinoinnissa mukana aina alkumetreiltä saakka. Yhteistyön aikana olemme: auttaneet Beyond Interiorin nimen kehittämisessä luoneet brändi-ilmeen logoineen suunnitelleet ja kehittäneet verkkosivut huolehtineet sisällöntuotannosta. Aloitimme uuden brändin luomisen täysin tyhjältä pöydältä ja löysimme nopeasti saman aaltopituuden. Tähtäsimme yhdessä korkean tason lopputulokseen ja saavutimme sen! Uuden brändin luominen on matka, jonka aikana olemme saaneet ammattitaitoista tukea ja innostusta, avoimen ja rehellisen kommunikaation kautta. Voin levollisin mielin jatkaa tätä matkaa yhdessä. Tommy Hammarberg, liiketoimintajohtaja Kaikki alkoi nimestä Beyond Interiorin ja Morganin yhteistyö lähti liikkeelle brändin nimen ideoimisesta. Nimen haluttiin herättävän mielikuvia ylellisyydestä sekä kuulostavan ja näyttävän hyvältä. Sen tuli myös olla helposti lausuttavissa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Nimityöpajassa pyöriteltiin useita hyvin erilaisia vaihtoehtoja, joiden plussat ja miinukset käytiin tarkasti läpi. Voittajaksi selviytynyt Beyond Interior paitsi täytti kaikki tärkeät kriteerit, myös kuvastaa brändin tahtoa mennä pidemmälle kuin kukaan muu. Logossa näkyy rajattomat mahdollisuudet Kun nimi oli lyöty lukkoon, alkoi itse brändi-ilmeen luominen. Värimaailmaa lähdettiin kokoamaan eleganteista sävyistä – valkoisesta, mustasta, kullasta ja tummasta smaragdinvihreästä. Näin syntyi arvokkuutta henkivä, raikas väripaletti. Logosta haluttiin brändi-ilmeen hillityn tyylikäs kruununjalokivi. Syntyneessä logossa yhdistyykin maltillinen, mutta silti jännittävä muotokieli. Sen B-kirjain kuvastaa Beyond Interiorin tuotteiden rajattomia räätälöintimahdollisuuksia sekä tilojen ja elementtien välistä harmoniaa. Sivusto ja sisällöt sinetöivät kokonaisuuden Brändi-ilmeen valmistuttua oli aika toteuttaa Beyond Interiorin verkkosivut. Sivustosta rakennettiin visuaalinen ja inspiroiva kokonaisuus, jossa kuvat puhuvat enemmän kuin teksti. Brändin logo toistuu sivustolla erilaisina graafisina elementteinä, kuten kuvan päälle piirtyvinä ääriviivoina. Morganin ehdotuksesta Beyond Interior haki myös luvan Design from Finland -merkin käytölle, joka on nostettu sivustolle vahvistamaan laatuvaikutelmaa. Sivuston ulkoasuun on haettu rytmiä kuvien epäsymmetrisellä asettelulla. Verkkosivuston ilmeen ja koodauksen lisäksi Morgan huolehti sen kaikista sisällöistä, jotka rakentavat ylellistä mielikuvaa yhä pidemmälle. Morgan on laatinut brändille myös lehdistötiedotteita, messuesitteitä sekä yritysesityksiä. KuvatLisen Gellerstedt / Killerwhale Photo (lähikuva nahkaisesta säilytyslokerikosta)Maria Metsäranta / Moments by Maria (muut kuvat) Tsekkaa myös nämä brändäys ja yritysilme Mama's Kitchen & Bar Automaatiolla höystetyt verkkosivut syntyivät kuukaudessa Brändäys ja yritysilme Sisällöntuotanto Verkkosivut Rewell Ikoninen kauppakeskus sai uuden tyylikkään ilmeen Brändäys ja yritysilme Verkkosivut Referenssit
Mama's Kitchen & Bar Automaatiolla höystetyt verkkosivut syntyivät kuukaudessa Brändäys ja yritysilme Sisällöntuotanto Verkkosivut