Elegantti ilme uudelle luksusbrändille

Ylellinen, loppuunsa hiottu ja tyylikäs – Beyond Interiorin brändistä muovautui Morganin käsissä kaikkea tätä. Näin sai alkunsa uusi luksusbrändi, joka vie suomalaista designia maailmalle.

Brändin rakennus alusta loppuun

Ylellisiin ja huippuunsa räätälöityihin kalusteratkaisuihin erikoistunut Beyond Interior on Stirpen vuonna 2023 luoma luksusbrändi. Morgan on ollut brändin rakentamisessa ja markkinoinnissa mukana aina alkumetreiltä saakka. Yhteistyön aikana olemme:

  • auttaneet Beyond Interiorin nimen kehittämisessä
  • luoneet brändi-ilmeen logoineen
  • suunnitelleet ja kehittäneet verkkosivut
  • huolehtineet sisällöntuotannosta.

Aloitimme uuden brändin luomisen täysin tyhjältä pöydältä ja löysimme nopeasti saman aaltopituuden. Tähtäsimme yhdessä korkean tason lopputulokseen ja saavutimme sen! Uuden brändin luominen on matka, jonka aikana olemme saaneet ammattitaitoista tukea ja innostusta, avoimen ja rehellisen kommunikaation kautta. Voin levollisin mielin jatkaa tätä matkaa yhdessä.

Tommy Hammarberg, liiketoimintajohtaja


Kaikki alkoi nimestä

Beyond Interiorin ja Morganin yhteistyö lähti liikkeelle brändin nimen ideoimisesta. Nimen haluttiin herättävän mielikuvia ylellisyydestä sekä kuulostavan ja näyttävän hyvältä. Sen tuli myös olla helposti lausuttavissa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Nimityöpajassa pyöriteltiin useita hyvin erilaisia vaihtoehtoja, joiden plussat ja miinukset käytiin tarkasti läpi. Voittajaksi selviytynyt Beyond Interior paitsi täytti kaikki tärkeät kriteerit, myös kuvastaa brändin tahtoa mennä pidemmälle kuin kukaan muu.


Logossa näkyy rajattomat mahdollisuudet

Kun nimi oli lyöty lukkoon, alkoi itse brändi-ilmeen luominen. Värimaailmaa lähdettiin kokoamaan eleganteista sävyistä – valkoisesta, mustasta, kullasta ja tummasta smaragdinvihreästä. Näin syntyi arvokkuutta henkivä, raikas väripaletti.

Logosta haluttiin brändi-ilmeen hillityn tyylikäs kruununjalokivi. Syntyneessä logossa yhdistyykin maltillinen, mutta silti jännittävä muotokieli. Sen B-kirjain kuvastaa Beyond Interiorin tuotteiden rajattomia räätälöintimahdollisuuksia sekä tilojen ja elementtien välistä harmoniaa.


Sivusto ja sisällöt sinetöivät kokonaisuuden

Brändi-ilmeen valmistuttua oli aika toteuttaa Beyond Interiorin verkkosivut. Sivustosta rakennettiin visuaalinen ja inspiroiva kokonaisuus, jossa kuvat puhuvat enemmän kuin teksti. 

Brändin logo toistuu sivustolla erilaisina graafisina elementteinä, kuten kuvan päälle piirtyvinä ääriviivoina. Morganin ehdotuksesta Beyond Interior haki myös luvan Design from Finland -merkin käytölle, joka on nostettu sivustolle vahvistamaan laatuvaikutelmaa. Sivuston ulkoasuun on haettu rytmiä kuvien epäsymmetrisellä asettelulla.

Verkkosivuston ilmeen ja koodauksen lisäksi Morgan huolehti sen kaikista sisällöistä, jotka rakentavat ylellistä mielikuvaa yhä pidemmälle. Morgan on laatinut brändille myös lehdistötiedotteita, messuesitteitä sekä yritysesityksiä.


Kuvat
Lisen Gellerstedt / Killerwhale Photo (lähikuva nahkaisesta säilytyslokerikosta)
Maria Metsäranta / Moments by Maria (muut kuvat)


Miten voimme olla avuksi?

Kartoitetaan markkinoinnin tarpeet ja saavutetaan tavoitteet yhdessä! Olemme kumppanisi strategiasta toteutukseen.
Yleiskatsaus
Morgan Digital

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Facebookia, Google Analyticsia, Hotjaria, Leadfeederiä, LinkedIniä ja Microsoft Claritya kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.