Vaikuttavampaa digimarkkinointia Hiomatarvikkeiden valmistaja Mirka tunnetaan korkealaatuisista tuotteistaan, joita käytetään halki eri toimialojen ympäri maailmaa. Kun yritys halusi tehdä B2B-digimarkkinoinnistaan entistä vaikuttavampaa, nousi pöydälle ajatus white paper -julkaisujen tekemisestä tunnettuuden lisäämiseksi sekä uusien kontaktien ja liidien hankkimiseksi. Yhteistyökumppaniksi valikoitunut Morgan huolehti Mirkan asiantuntijoiden haastattelemisesta, julkaisujen kirjoittamisesta englanniksi sekä koko taittoprosessista. Lisäksi autoimme erilaisten laskelmien tekemisessä. Olemme saaneet white paperien kautta hyviä uusia kontakteja ja liidejä. Morganin työnjälki on laadukasta, ja yhteistyömme on sujunut hyvin. Jukka-Pekka Niemi, General Manager, Growth Marketing Apu ostopäätöksen tekoon Aitoon tutkimusdataan pohjautuvat white paperit ovat hyvin tehtyinä erinomainen digimarkkinoinnin työkalu. Parhaimmillaan ne auttavat lukijaansa suurten ostopäätösten tekemisessä esittelemällä ratkaisun hänen ongelmaansa perusteellisesti. Mirkan yli 10-sivuiset white paperit kertovat lukijalle millaisia ongelmia erilaisten pintojen hiomiseen yleensä liittyy ja miten Mirkan tuotteet auttavat häntä välttymään niiltä kuinka paljon hän voi säästää sekä aikaa että rahaa Mirkan tuotteilla mitkä Mirka-tuotteet sopivat hänen tarpeisiin. Mirka on kääntänyt white paperit 14 kielelle ja mainostaa niitä verkossa eri markkinoilla. Julkaisut voi ladata maksutta lomakkeen kautta. Näin yritys saa uusia kontakteja, jotka lisätään uutiskirjeen postituslistalle ja osasta kontakteista syntyy myöhemmin liidejä. WP:t ovat käytössä myös myyjien ja kumppaneiden koulutusmateriaalina. Konkreettisia lukuja, ei sanahelinää Mirkan white paperien ydin on oikeisiin testeihin perustuvat laskelmat erityisesti siitä, kuinka paljon Mirkan tuotteita käyttämällä voi säästää materiaali- ja työvoimakuluissa. Selkeästi esitellyt laskelmat tekevät myyntiargumenteista vakuuttavampia sekä konkretisoivat lukijalle hänen saamansa rahalliset ja ajalliset hyödyt. Kiinnostaako, miltä valmis white paper näyttää? Voit ladata yhden tekemistämme white papereista täältä: Sand better, polish less – save time and money in yacht surface finishing Tsekkaa myös nämä sisällöntuotanto digimarkkinointi Aalto-yliopisto Esittelytekstit 10:lle Aalto-yliopiston maisteriohjelmalle Sisällöntuotanto Kilpissafarit Pala kauneinta Lappia netissä – tutustu Kilpissafarien retkipalveluihin uudella verkkosivustolla Digimarkkinointi Sisällöntuotanto Verkkosivut Prevex Digimarkkinointi toi Prevexille 20 prosenttia enemmän yhteydenottoja Digimarkkinointi Sisällöntuotanto Storm Transport Myynnin kasvattamista digimarkkinoinnin avulla Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Verkkosivut Referenssit
Kilpissafarit Pala kauneinta Lappia netissä – tutustu Kilpissafarien retkipalveluihin uudella verkkosivustolla Digimarkkinointi Sisällöntuotanto Verkkosivut
Prevex Digimarkkinointi toi Prevexille 20 prosenttia enemmän yhteydenottoja Digimarkkinointi Sisällöntuotanto
Storm Transport Myynnin kasvattamista digimarkkinoinnin avulla Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Verkkosivut