Uusi tuotekonsepti ja verkkokauppa kasvaneelle kohderyhmälle

Kompressio- ja ergonomiatuotteita maahantuova ja jälleenmyyvä Napra-Rehab on terveyden alan ammattilaisten luottokumppani. Koska viime vuosien aikana tuotteet ovat alkaneet kiinnostaa myös kuluttajia, haluttiin uudet asiakasryhmät huomioida paremmin myös verkkokaupassa.

Nuorekkuutta ja sitouttavampaa sisältöä

Napra-Rehabilla on jo entuudestaan vahva asema terveysalan ammattilaisten keskuudessa, mutta brändiä haluttiin kehittää entisestään niin, että se puhuttelee myös kuluttajia. Verkkosivuille ja -kauppaan kaivattiin nuorekkuutta, raikkautta sekä sisältöjä, jotka sitouttavat kasvanutta kohderyhmää entistä paremmin.

Yhteistyö Morganin kanssa sujui erinomaisesti, ja olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen.

David Strömbäck
Perustaja, Napra-Rehab


Uusi kuluttajille suunnattu brändi

Morganin tiimi tarttui haasteeseen, mutta jo suunnitteluvaiheen alussa kävi ilmi, ettei verkkokaupan uudistaminen yksinään vie asiakkaan toivomaan lopputulokseen. Näin ollen koko konsepti päätettiin laittaa uusiksi. Ratkaisuna toteutimme Napra-Rehab-verkkokauppaan ilmeen uudistuksen ja sen oheen luotiin uusi tuotekonsepti kasvaneelle kuluttajien kohderyhmälle. Preston on Morganin luoma uusi kuluttajille suunnattu brändi, jolle toteutettiin projektissa oma verkkokauppa ja visuaalinen ilme.

Verkkokauppaohjelmistoksi valittiin WooCommerce.


Morganin palvelut monipuolisesti käytössä

Pelkän verkkosivu-uudistuksen sijasta projektissa hyödynnettiin Morganin palveluita koko laajuudeltaan. Digipalveluiden, konseptisuunnittelun ja palvelumuotoilun lisäksi Morganin sisällöntuottajat muokkasivat vanhan verkkosivuston sisältöjä kullekin asiakasryhmälle sopiviksi ja uudelleenkirjoittivat blogitekstejä. Uudistuksen ohessa molempiin verkkokauppoihin integroitujen varastonhallinta- ja tuotteenhakujärjestelmien toiminnot päivitettiin sujuvammiksi.

Uusi konsepti korostaa Napra-Rehabin vahvuuksia ja Preston-brändi tuo tukisukkien sekä ergonomiatuotteiden käyttötarkoituksia monipuolisemmin esille.

Uusi konsepti korostaa Napra-Rehabin vahvuuksia ja Preston-brändi tuo tukisukkien sekä ergonomiatuotteiden käyttötarkoituksia monipuolisemmin esille.


Napra-Rehab

Napra-Rehabilla on jo yli 20 vuoden kokemus verenkierron, lihasten ja luuston ongelmien hoidosta sekä ennaltaehkäisystä. Yritys maahantuo useita terveysalan laatumerkkejä ja jälleenmyy niitä niin kuluttajille kuin terveydenhuollon ammattilaisille.

Preston

Preston on suomalainen, kuluttajille suunnattu lifestyle-brändi ja verkkokauppa, jonka tuotevalikoimasta löytyy kompressio- ja hyvinvointituotteita sekä tukivälineitä urheiluun, työhön ja matkustamiseen sekä eri elämäntilanteisiin.

Miten voimme olla avuksi?

Kartoitetaan markkinoinnin tarpeet ja saavutetaan tavoitteet yhdessä! Olemme kumppanisi strategiasta toteutukseen.
Yleiskatsaus
Morgan Digital

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Kolmansien osapuolien evästeet

Tämä sivusto käyttää Facebookia, Google Analyticsia, Hotjaria, Leadfeederiä, LinkedIniä ja Microsoft Claritya kerätäkseen nimetöntä tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.