Lähtökohtana brändin kirkastaminen Tekniq rekrytoi ja välittää korkean profiilin tekniikan ammattilaisia vakituisiin sekä projektiluontoisiin pesteihin ympäri maailmaa. Yhteistyömme alussa yrityksen visuaalinen ilme oli vailla selkeitä raameja, ja sivusto kaipasi uudistusta. Tekniqin toiveissa oli: brändin kehittäminen myyntilähtöisen sivuston toteuttaminen tekninen työkalu tehostamaan liiketoiminnalle tärkeää rekrytointiprosessi Visuaaliselle ilmeelle näyttävät raamit Lähdimme jatkamaan olemassa olevan logon ympärille ilmettä, joka sopii globaalille toimijalle. Suunnittelimme modernin ja asiantuntijuutta viestivän ilmeen, joka korostaa näyttävästi yhtiön vahvuuksia. Tekniq panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin ja korkeaan osaamiseen, minkä haluttiin näkyvän myös kuvamaailmassa. Värit, typografia ja kuvavalintojen yhtenäinen linja tukevat mielikuvaa uskottavasta, osaavasta ja kansainvälisestä yrityksestä. Rekryprosessi sujuvammaksi uuden työkalun avulla Verkkosivusto on Tekniqille sekä markkinointikanava että tärkeä työväline. Morgan suunnitteli tyylikkään, positiivista työnantajamielikuvaa tukevan sivuston, jonka taustalla pyörii rekrytointiprosessia sujuvoittava työkalu. Ohjelmoimme rekrytyökaluun sisältöä rikastavan automaation, jonka ansiosta Tekniq voi julkaista käden käänteessä näyttävät ja informatiiviset työpaikkailmoitukset. Helposti selailtavien työpaikkailmoitusten lisäksi työkalu näyttäytyy työnhakijalle selkeänä ja helppokäyttöisenä työnhakulomakkeena. Työnhakijoista koostuu Tekniqille jatkuvasti kasvava CV-tietokanta, johon toteutimme monipuolisen filtteröintitoiminteen. Tekniq voi nyt hakea tietokannastaan helposti juuri oikeanlaista ammattilaista, halutusta maasta ja tarvitsemallaan osaamisella. Hakemuksissa on myös sisäinen kommentointimahdollisuus, mikä helpottaa yrityksen sisäistä kommunikointia rekrytointiprosessin aikana. Sisällöt tukevat myyntiä ja rakentavat työnantajamielikuvaa Suunnittelimme verkkosivustolle sisältörikkaan ja loogisen sivurakenteen, joka palvelee hyvin yhtiön eri kohderyhmiä. Toteutimme sisällöt pitkälti yhteistyössä Tekniqin kanssa ja toimimme konsultoijana omien artikkelien tuottamisessa. Kirkastimme Tekniqin ydinviestit sivustolla selkeiksi ja markkinointilähtöisiksi ja kiteytimme parhaat myyntiargumentit konkreettisiksi viesteiksi. Sisältöjen tarkoituksena on rakentaa yhtiön mainetta laadukkaana palveluntarjoajana ja erinomaisena työnantajana. Sivustoa on nyt myös helppo tulevaisuudessa rikastaa entisestään uusilla asiakastarinoilla, uratarinoilla ja uutisilla. Tsekkaa myös nämä brändäys ja yritysilme verkkosivut Rewell Nights Yksittäisistä tapahtumista toimivaksi konserttikonseptiksi Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Näsman & Båsk Brändi-ilmeen modernisointi ja hakukoneystävälliset verkkosivut asianajotoimistolle Brändäys ja yritysilme Verkkosivut Lakeuden Etappi Artikkeleista podcasteihin – uudessa Etappi-aviisissa on jokaiselle jotakin Verkkomedia Verkkosivut Näsman & Båsk Brändi-ilmeen modernisointi ja hakukoneystävälliset verkkosivut asianajotoimistolle Brändäys ja yritysilme Verkkosivut Referenssit
Rewell Nights Yksittäisistä tapahtumista toimivaksi konserttikonseptiksi Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi
Näsman & Båsk Brändi-ilmeen modernisointi ja hakukoneystävälliset verkkosivut asianajotoimistolle Brändäys ja yritysilme Verkkosivut
Lakeuden Etappi Artikkeleista podcasteihin – uudessa Etappi-aviisissa on jokaiselle jotakin Verkkomedia Verkkosivut
Näsman & Båsk Brändi-ilmeen modernisointi ja hakukoneystävälliset verkkosivut asianajotoimistolle Brändäys ja yritysilme Verkkosivut