Kansainvälisen yrityksen brändi nousi ansaitsemalleen tasolle

Tekniq välittää asiantuntijoita teknisiin ja kansainvälisiin kestävän kehityksen projekteihin. Kasvaneen yrityksen brändi ja sivusto haluttiin nostaa sen ansaitsemalle tasolle. Morgan rikasti yhtiön visuaalista ilmettä ja suunnitteli sille näyttävän ja palvelevan verkkosivuston. Pisteenä i:n päälle Tekniqille toteutettiin myös sisäisiä prosesseja tehostava rekrytointityökalu.

Lähtökohtana brändin kirkastaminen 

Tekniq rekrytoi ja välittää korkean profiilin tekniikan ammattilaisia vakituisiin sekä projektiluontoisiin pesteihin ympäri maailmaa. Yhteistyömme alussa yrityksen visuaalinen ilme oli vailla selkeitä raameja, ja sivusto kaipasi uudistusta.

Tekniqin toiveissa oli:


Visuaaliselle ilmeelle näyttävät raamit 

Lähdimme jatkamaan olemassa olevan logon ympärille ilmettä, joka sopii globaalille toimijalle. Suunnittelimme modernin ja asiantuntijuutta viestivän ilmeen, joka korostaa näyttävästi yhtiön vahvuuksia. Tekniq panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin ja korkeaan osaamiseen, minkä haluttiin näkyvän myös kuvamaailmassa. Värit, typografia ja kuvavalintojen yhtenäinen linja tukevat mielikuvaa uskottavasta, osaavasta ja kansainvälisestä yrityksestä.


Rekryprosessi sujuvammaksi uuden työkalun avulla

Verkkosivusto on Tekniqille sekä markkinointikanava että tärkeä työväline. Morgan suunnitteli tyylikkään, positiivista työnantajamielikuvaa tukevan sivuston, jonka taustalla pyörii rekrytointiprosessia sujuvoittava työkalu. 

Ohjelmoimme rekrytyökaluun sisältöä rikastavan automaation, jonka ansiosta Tekniq voi julkaista käden käänteessä näyttävät ja informatiiviset työpaikkailmoitukset. Helposti selailtavien työpaikkailmoitusten lisäksi työkalu näyttäytyy työnhakijalle selkeänä ja helppokäyttöisenä työnhakulomakkeena.

Työnhakijoista koostuu Tekniqille jatkuvasti kasvava CV-tietokanta, johon toteutimme monipuolisen filtteröintitoiminteen. Tekniq voi nyt hakea tietokannastaan helposti juuri oikeanlaista ammattilaista, halutusta maasta ja tarvitsemallaan osaamisella. Hakemuksissa on myös sisäinen kommentointimahdollisuus, mikä helpottaa yrityksen sisäistä kommunikointia rekrytointiprosessin aikana.



Sisällöt tukevat myyntiä ja rakentavat työnantajamielikuvaa

Suunnittelimme verkkosivustolle sisältörikkaan ja loogisen sivurakenteen, joka palvelee hyvin yhtiön eri kohderyhmiä. Toteutimme sisällöt pitkälti yhteistyössä Tekniqin kanssa ja toimimme konsultoijana omien artikkelien tuottamisessa.

Kirkastimme Tekniqin ydinviestit sivustolla selkeiksi ja markkinointilähtöisiksi ja kiteytimme parhaat myyntiargumentit konkreettisiksi viesteiksi. Sisältöjen tarkoituksena on rakentaa yhtiön mainetta laadukkaana palveluntarjoajana ja erinomaisena työnantajana. Sivustoa on nyt myös helppo tulevaisuudessa rikastaa entisestään uusilla asiakastarinoilla, uratarinoilla ja uutisilla.


Miten voimme olla avuksi?

Kartoittamalla tarpeenne selvitämme yhdessä, kuinka voimme auttaa yritystänne tavoitteiden saavuttamisessa.