Kaikenkattava viestintäkumppanuus alansa johtajan kanssa

Morganin ja Suomen johtavan johdinsarjavalmistajan Crimpin tiivis markkinointikumppanuus kattaa konserniviestinnän aina suunnittelusta toteutukseen asti. Tähän mennessä mittavin yhteisprojekti on ollut yhtiön uusi verkkosivusto, joka julkaistiin kesällä 2022.

Kun kansainvälisesti toimiva Crimppi-konserni päätti ulkoistaa viestintänsä ja markkinointinsa Morganille, yhteistyö on elänyt ja kehittynyt ajan mukana. Kumppanuuteen kuuluu koko paletti muun muassa uutiskirjeistä sosiaalisen median mainontaan ja lehdistöviestinnästä verkkosivukehitykseen. 

Crimpin kaikkea viestintää ohjaavat yhdessä määritellyt tavoitteet:

  • näkyvyyden lisääminen
  • maineen rakentaminen
  • myynnin tukeminen

Toimistokumppanin valinnassa pidimme erityisen tärkeänä täyden palvelun viestintäkumppanuutta. Kaipasimme suunnitelmallisuutta ja resursseja toteuttaa konsernimme viestintää kokonaisvaltaisesti.

Heli Toppinen
tehtaanjohtaja, Crimppi Oy

Viestintästrategiasta selkeät linjat käytännön työlle

Viestinnän ja markkinoinnin suunnitelmallisuus ovat ratkaisevia maineen ja näkyvyyden rakentamisessa. Crimpille luotu viestintästrategia linjaa viestinnän suuret puitteet, ja vuosikello ajoittaa vuoden varrelle toimenpiteitä. Tehtäviä ja uusia tarpeita seurataan ja päivitetään aktiivisesti ja joustavasti. 

Viestintätyötä koordinoidaan yhteisissä kuukausipalavereissa, joissa käydään läpi lähiviikkojen viestintä- ja markkinointitarpeet. Yhteyttä pidetään kuitenkin jatkuvasti ja reagoidaan nopeasti äkillisiinkin työtarpeisiin. 

Yhteistyö on ollut tuloksekasta, sillä esimerkiksi Morganin tuottamat uutiset ja tiedotteet ovat saaneet paljon näkyvyyttä sekä lehdistössä että sosiaalisissa medioissa.

Morgan vastaa viestintätarpeisiimme rautaisella ammattitaidolla ja ketterästi toiveidemme mukaisesti.

Heli Toppinen


Täydellinen verkkosivu-uudistus

Crimpin verkkosivut ovat konsernin tärkein markkinointikanava. Täydellinen sivustouudistus tuli ajankohtaiseksi, kun vanhan sivuston ilmettä ja tekniikkaa haluttiin päivittää ja sisältöä rikastaa. Uudistuksen tavoitteena on palvella asiakasta paremmin verkossa ja vahvistaa mielikuvaa Crimpistä merkittävänä kansainvälisenä toimijana.

Sivustoprojekti alkoi uuden ulkoasun suunnittelusta. Näyttävä ilme on tyylikäs ja käyttäjäystävällinen ja palvelee hyvin kaikilla päätelaitteilla.

 

Sivuston sisältökartta rakennettiin mahdollisimman palvelevaksi ja myyntilähtöiseksi. Konkreettisia asiakasetuja ja tuotantoprosesseja avataan ja korostetaan sekä sisällöllisesti että visuaalisesti kuvilla ja videoilla. Vastuullisuus, asiakastarinat ja urasivut nostetaan myös aiempaa näkyvämmin esiin.

Ennen uuden sivuston sisällöntuotantoa Morgan teki avainsana-analyysin, jonka avulla kartoitettiin kohderyhmien useimmin käyttämät hakusanat eri markkina-alueilla. Näitä avainsanoja hyödynnetään nyt laajasti, jotta sivusto on eri kielillä löydettävissä aina hakukoneiden kärkijoukoissa.

Toimistokumppanin valinnassa pidimme erityisen tärkeänä täyden palvelun viestintäkumppanuutta. Kaipasimme suunnitelmallisuutta ja resursseja toteuttaa konsernimme viestintää kokonaisvaltaisesti. Yhteistyössä luottamus on avainasia. Morgan vastaa viestintätarpeisiimme rautaisella ammattitaidolla ja ketterästi toiveidemme mukaisesti.
Heli Toppinen Tehtaanjohtaja, Crimppi Oy

Hei, ota yhteyttä!

Mari Huuhka

Myyntijohtaja +358 44 530 1562 mari.huuhka@morgan.fi
tai

Aki Karlsson

Toimitusjohtaja, Osakas +358 50 5424296 aki.karlsson@morgan.fi
tai
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.