Alan edistyksellisin sivustoMaailman johtava puutavara-autojen päällerakentaja Alucar ja Morgan ovat tehneet viestintä- ja markkinointiyhteistyötä jo vuosien ajan. Kun koitti verkkosivujen uudistuksen aika, yhteisenä tavoitteena oli luoda alan edistyksellisin sivusto, joka palvelee puunkuljetusyrityksiä ja kuljettajia mahdollisimman hyvin ja monipuolisesti. Sivuston haluttiin myös ilmentävän Alucarin arvoja kuten korkea laatu, luotettavuus ja hyvä palvelu.Olemme tyytyväisiä siihen, kuinka uusi verkkosivusto edustaa arvojamme; luotettavuutta, laatua ja ammattimaisuutta. Anssi AlasaariToimitusjohtaja, Alucar OySisältörikas sivustokokonaisuusKolmekielinen sivusto on sisältörikas verkkopalvelu, jonka tärkeimmät osa-alueet ovat laajat tuotesivut, valmiit rakennetut autot ja uutishuone. Sittemmin sivustolle on lisätty myös varaosien verkkokauppa, joka on alansa ensimmäinen. Verkkokauppaan integroitiin toiminnanohjausjärjestelmä sekä lisättiin rekisteröitymismahdollisuus yrittäjille. Asiakkaat voivat lisätä itse laskutustietonsa, ja heille voidaan asettaa esimerkiksi asiakaskohtaisia alennuksia.Kokonaisuudessaan sivusto tarjoaa siis muun muassa harvinaisen runsaasti tietoa tuotteista, laajoja artikkeleita alalta sekä satoja valmiiden autojen referenssejä. Kaikki kytkeytyvät toisiinsa tuotesivuilla, jotka palvelevat siksi erinomaisesti sekä nykyisiä että potentiaalisia asiakkaita. Morgan vastasi kokonaisuudessaan Alucarin sivuston konseptoinnista, käyttöliittymäsuunnittelusta, sisällöntuotannosta ja ohjelmoinnista. Sivusto on myös Morganin omassa hostingissa.Tuotesivut kokoavat asiakkaalle täydellisen tietopaketinTuotesivut ovat Alucarin sivuston keskiössä. Yhtiö myy Made in Maxmo ja Alucar Support Kit -konsepteillaan valmiiksi suunniteltuja ja rakennettuja puutavara-autojen päällerakenteita, joihin käytetään huippuunsa kehitettyjä pankkoja ja komponentteja.Jokaisella pankolla ja komponentilla on oma tuotesivunsa, jossa listataan kyseisen tuotteen tarkat tiedot mittoineen, kuvineen, videoineen ja lisätiedostoineen.Tuotesivuja rikastuttavat myös muut sisällötParhaimmillaan tuotesivua voi rikastuttaa monipuolisesti ja tyylikkäästi aiheeseen liittyvällä sisällöllä, jota haetaan muualta sivustolta:Yhteensopivat muut tuotteetAlucarin rakentamat autot, joissa kyseistä tuotetta käytetäänTuotteeseen liittyvät uutishuoneen artikkelitTuotteen myynnistä vastaavat yhteyshenkilöReferenssiestradi uuteen uskoonSivustolla haluttiin panostaa vanhojen sivujen ylivoimaisesti suosituimpaan osioon eli valmiisiin rakennettuihin autoihin. Yleisön suuri kiinnostus palvelee tietenkin samalla Alucaria, jolle valmiiden autojen esittely toimii näyttävänä referenssiestradina.Kehitimme valmiiden autojen esittelysivua rikkaammaksi ja visuaalisemmaksi.Suodatintyökalu huippusuosituille valmiille autoilleRakensimme valmiiden autojen osiolle myös erityisen suodatintyökalun, jolla autoja voi etsiä oman mielenkiinnon mukaan. Satojen puutavara-autojen joukosta voi nyt siis hakea autoja tiettyjen hakuehtojen mukaan:VuosilukuAutomerkkiAkselimääräKäytetty pankkomalliKäytetty nosturitelineVerkkosivut myynnin ja markkinoinnin välineenäSisältömarkkinoinnin työkaluAlucarin sivuston uutishuoneessa julkaistaan yhtiön tiedotteet ja uutiset sekä vuosittain ilmestyvän asiakaslehden kaikki artikkelit. Uutishuoneen artikkelit ovat erinomaista sisältömarkkinoinnin materiaalia yhtiön suosittuihin some-kanaviin. Hakukonoptimoidut sisällötSuuren sivuston kaikki sisällöt on tuotettu hakukoneystävällisesti. Esimerkiksi tuotesivujen hakukoneoptimointia parantavat täydelliset tuotenimet, erilliset tuotekategoriasivut, laaja megamenu sekä alaan ja tuotteisiin liittyvät artikkelit.Ostopäätöksen helpottaminenSivustolla on pyritty helpottamaan ostopäätöstä eri tavoin sekä sisällöillä että teknisillä ratkaisuilla:Alcarin parhaat laatutekijät on koottu yhteiselle alasivulleVerkkolaskuri kertoo, kuinka paljon Alucarin päällerakenteet parantavat vuosien myötä kannattavuuttaValmis kuvitettu myyntipolku esittelee selkeästi puutavara-auton hankkimisen vaiheetOhjaus myyntiin ja yhteydenottoonKävijää ohjataan sivustolla jatkuvasti yhteydenottoon. Yhteyden ottaminen on tehty mahdollisimman helpoksi: jokaisen tuotesivun perässä on sekä tuotteen myynnistä vastaavat yhteyshenkilöt että mahdollisuus käyttää sähköistä lomaketta. Morgan on ollut Alucarin viestinnän tukena jo pidemmän aikaa, ja luotimme heidän kokonaispalveluunsa myös verkkosivustomme luomisessa. Olemme tyytyväisiä siihen, kuinka uusi verkkosivusto edustaa arvojamme; luotettavuutta, laatua ja ammattimaisuutta. Morganilaiset rekisteröivät referenssikuviemme tärkeyden, ja kuvat on saatu hyvin näkyville koko verkkosivustolla. Anssi Alasaari Toimitusjohtaja, Alucar Oy Morganin rooli Markkinointikumppanuus Konseptointi Graafinen suunnittelu Verkkosivut Sisällöt Käyttöliittymäsuunnittelu Tsekkaa myös nämä verkkosivut verkkomedia markkinointikumppanuus Stormossen Saavutettava verkkopalvelu motivoi kierrättämiseen Verkkosivut Vaasan yliopisto Blogeja ja sivustoja WordPress-provisiointipalvelulla Verkkosivut Rakennuslehti Rakennuslehden verkkopalvelu uudistettiin kokonaisvaltaisesti Verkkomedia Fit Fit sai edistyksellisen verkkolehden Verkkomedia Verkkosivut Prevex Uusi suunta brändille Brändäys Markkinointikumppanuus Verkkosivut EPV Energia EPV Energialle laaja sivustokokonaisuus helpolla ylläpidolla Markkinointikumppanuus Verkkosivut Referenssit
EPV Energia EPV Energialle laaja sivustokokonaisuus helpolla ylläpidolla Markkinointikumppanuus Verkkosivut