Kokonaisvastuu markkinoinnista Prevex on yksi harvoja yrityksiä maailmassa, joka keskittyy vain ja ainoastaan vesilukkojen valmistukseen. Yrityksen visuaalinen ilme oli vuosien myötä päässyt vanhentumaan eikä se antanut totuudenmukaista kuvaa Prevexin vahvasta osaamisesta ja laadukkaista tuotteista. Lisäksi Prevexille oli hieman epäselvää, ketkä heidän brändinsä tärkein kohderyhmä olivat – vesilukkojen loppukäyttäjät vai teolliset asiakkaat? “Hakusessa oli luotettavaa partneri, joka sparraa meitä ja ottaa markkinoinnista kokonaisvastuun. Sellaisen kumppanin löysimme Morganista.” Camilla WikmanMarkkinointijohtaja, Prevex “Morgan ymmärtää syvällisesti B2B-bisneksen erikoispiirteitä ja mitä vaatimuksia se asettaa markkinoinnille.” Camilla WikmanMarkkinointijohtaja, Prevex B2B tärkeimpänä kohderyhmänä Brändiuudistus lähti liikkeelle perusteellisesta asiakassegmentoinnissa, jossa Morgan teki yhteistyötä konsulttiyritys Loid Consultingin kanssa. Prosessi paljasti, että Prevexin vahvuus on nimenomaan tuotekehityksessä ja että teolliset asiakkaat ovat liiketoiminnalle loppukuluttajia tärkeämpiä. Tämä oivallus otettiin brändiuudistuksen lähtökohdaksi. Laadukas brändi laadukkaille tuotteille Suunnittelimme Prevexille uuden siniharmaan visuaalisen ilmeen, joka ilmentää tuotteiden yhteyttä veteen sekä yrityksen suomalaisia juuria. Viileän elegantti mutta samalla moderni ilme tuo näkyväksi Prevexin vankan tuotekehityksen ja antaa sopivat raamit laadukkaille tuotteille. Uudet näyttävät verkkosivut Seuraava steppi oli Prevexin verkkosivujen uusiminen uuden brändin mukaisesti. Käyttöliittymäsuunnittelun ja ohjelmoinnin lisäksi Morgan vastasi myös sisältösuunnitelmasta sekä sisällön tuottamisesta suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Käännöskumppaneiden avulla sivusto käännettiin myös puolaksi ja venäjäksi. Jatkuva yhteistyö Kun iso rutistus oli ohi, eli kun Prevexin brändi ja verkkosivut oli uusittu, Morgan jäi Prevexin luotetuksi markkinointikumppaniksi. Teemme viikoittain tiivistä yhteistyötä tuottaen muun muassa laskeutumissivuja, esityksiä, tuotepakkauksia, uutistekstejä ja kaikkea muuta markkinointiin liittyvää. Tsekkaa myös nämä brändäys markkinointikumppanuus verkkosivut Näsman & Båsk Brändi-ilmeen modernisointi ja hakukoneystävälliset verkkosivut asianajotoimistolle Brändäys Verkkosivut Sundström Markkinointikumppanuus kasvun ajurina Brändäys Digimarkkinointi Markkinointikumppanuus Verkkosivut KWH Logistics Täydellinen brändiuudistus nimeä myöten Brändäys Markkinointikumppanuus Verkkosivut Crimppi Kaikenkattava viestintäkumppanuus alansa johtajan kanssa Markkinointikumppanuus Verkkosivut Studio Ticket Uusi verkkosivusto ja markkinointiviestintää lipunvälitykseen Digimarkkinointi Verkkosivut Näsman & Båsk Brändi-ilmeen modernisointi ja hakukoneystävälliset verkkosivut asianajotoimistolle Brändäys Verkkosivut Referenssit
Näsman & Båsk Brändi-ilmeen modernisointi ja hakukoneystävälliset verkkosivut asianajotoimistolle Brändäys Verkkosivut
Sundström Markkinointikumppanuus kasvun ajurina Brändäys Digimarkkinointi Markkinointikumppanuus Verkkosivut
Studio Ticket Uusi verkkosivusto ja markkinointiviestintää lipunvälitykseen Digimarkkinointi Verkkosivut
Näsman & Båsk Brändi-ilmeen modernisointi ja hakukoneystävälliset verkkosivut asianajotoimistolle Brändäys Verkkosivut