Uusi suunta brändille

Prevexin brändiuudistus lähti liikkeelle syvällisestä asiakassegmentoinnista, joka antoi aivan uuden suunnan brändille.

Kokonaisvastuu markkinoinnista

Prevex on yksi harvoja yrityksiä maailmassa, joka keskittyy vain ja ainoastaan vesilukkojen valmistukseen. Yrityksen visuaalinen ilme oli vuosien myötä päässyt vanhentumaan eikä se antanut totuudenmukaista kuvaa Prevexin vahvasta osaamisesta ja laadukkaista tuotteista. Lisäksi Prevexille oli hieman epäselvää, ketkä heidän brändinsä tärkein kohderyhmä olivat – vesilukkojen loppukäyttäjät vai teolliset asiakkaat?

“Hakusessa oli luotettavaa partneri, joka sparraa meitä ja ottaa markkinoinnista kokonaisvastuun. Sellaisen kumppanin löysimme Morganista.”

Camilla Wikman
Markkinointijohtaja, Prevex


“Morgan ymmärtää syvällisesti B2B-bisneksen erikoispiirteitä ja mitä vaatimuksia se asettaa markkinoinnille.”

Camilla Wikman
Markkinointijohtaja, Prevex

B2B tärkeimpänä kohderyhmänä

Brändiuudistus lähti liikkeelle perusteellisesta asiakassegmentoinnissa, jossa Morgan teki yhteistyötä konsulttiyritys Loid Consultingin kanssa. Prosessi paljasti, että Prevexin vahvuus on nimenomaan tuotekehityksessä ja että teolliset asiakkaat ovat liiketoiminnalle loppukuluttajia tärkeämpiä. Tämä oivallus otettiin brändiuudistuksen lähtökohdaksi.


Laadukas brändi laadukkaille tuotteille

Suunnittelimme Prevexille uuden siniharmaan visuaalisen ilmeen, joka ilmentää tuotteiden yhteyttä veteen sekä yrityksen suomalaisia juuria. Viileän elegantti mutta samalla moderni ilme tuo näkyväksi Prevexin vankan tuotekehityksen ja antaa sopivat raamit laadukkaille tuotteille.


Uudet näyttävät verkkosivut 

Seuraava steppi oli Prevexin verkkosivujen uusiminen uuden brändin mukaisesti. Käyttöliittymäsuunnittelun ja ohjelmoinnin lisäksi Morgan vastasi myös sisältösuunnitelmasta sekä sisällön tuottamisesta suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Käännöskumppaneiden avulla sivusto käännettiin myös puolaksi ja venäjäksi.


Jatkuva yhteistyö

Kun iso rutistus oli ohi, eli kun Prevexin brändi ja verkkosivut oli uusittu, Morgan jäi Prevexin luotetuksi markkinointikumppaniksi. Teemme viikoittain tiivistä yhteistyötä tuottaen muun muassa laskeutumissivuja, esityksiä, tuotepakkauksia, uutistekstejä ja kaikkea muuta markkinointiin liittyvää.

Hei, ota yhteyttä!

Mari Huuhka

Myyntijohtaja +358 44 530 1562 mari.huuhka@morgan.fi
tai

Aki Karlsson

Toimitusjohtaja, Osakas +358 50 5424296 aki.karlsson@morgan.fi
tai
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.