Yhteinen konsepti konserteille Sokos Hotel Vaakuna on jo vuosia järjestänyt suurtapahtumiaan kauppakeskus Rewellissä. Vuonna 2016 yksittäisille konserteille haluttiin luoda yhteinen kattokonsepti, nimi sekä tunnistettava ilme, jotta konserttien jatkumo tulisi selväksi kävijöille ja tapahtumien yhteismarkkinointi helpottuisi. Morgan ottaa hyvin asiakkaan toiveet huomioon, hoitaa tapahtumien tiedottamisen sekä ulkoasun suunnittelun. Myös tarvittavat pohjatyöt tapahtumien markkinoinnin eteen hoituivat sujuvasti niin, ettei tarvitse pitää turhia palavereja. Täyden palvelun toimintaa! Timo TiilikkaTapahtumakoordinaattori, Rewell Nights Tapahtumille luotiin visuaalinen ilme sekä yksinkertaiset verkkosivustot, joiden kautta kävijävirtoja voidaan tarkkailla. Rewell ja Campus Nightsin synty Kehitimme yhdessä Sokos Hotel Vaakunan kanssa Rewell Nights -tapahtumakonseptin, joka tuo Suomen eturivin esiintyjiä Vaasaan. Myöhemmin kokonaisuutta täydennettiin Kokkolassa järjestettävällä Campus Nights -konseptilla. Nimien lisäksi tapahtumille luotiin visuaalinen ilme, joka näkyy niin mainoksissa, roll-upeissa, julisteissa, VIP-passeissa kuin somekanavissa. Lisäksi tapahtumille toteutettiin yksinkertaiset verkkosivustot, joiden kautta kävijävirtoja voidaan tarkkailla. Kattavaa viestintää ja markkinointia Siinä missä tapahtumaa ei ole ilman yleisöä, ei yleisöä ole ilman viestintää. Jotta Campus ja Rewell Nights nimet saataisiin juurtumaan konserttikävijöiden mieliin, suunnittelimme tapahtumien ympärille laajamittaisen viestintä- ja markkinointistrategian. Suunnittelimme ja toteutimme tapahtumaviestinnän perinteisistä lehdistötiedotteista hakukoneoptimointiin ja sosiaalisen median presenssiin asti. Ylläpidimme tapahtumin näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa kuukausien ajan monipuolisten toimenpiteiden, kuten kilpailujen, tilapäivitysten ja mainoskampanjoiden avulla. Jokainen keikka tavoittikin pelkästään Facebookissa kymmeniä tuhansia käyttäjiä. Jokainen keikka tavoitti pelkästään Facebookissa kymmeniä tuhansia käyttäjiä. Tsekkaa myös nämä brändäys ja yritysilme digimarkkinointi Napra-Rehab Uusi tuotekonsepti ja verkkokauppa kasvaneelle kohderyhmälle Brändäys ja yritysilme Verkkokauppa Sundström Markkinointikumppanuus kasvun ajurina Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Markkinointikumppanuus Verkkosivut Wikcon Triplasti lisää sivustoliikennettä ja tuplasti yhteydenottoja digimarkkinoinnilla Digimarkkinointi Storm Transport Myynnin kasvattamista digimarkkinoinnin avulla Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Verkkosivut Referenssit
Napra-Rehab Uusi tuotekonsepti ja verkkokauppa kasvaneelle kohderyhmälle Brändäys ja yritysilme Verkkokauppa
Sundström Markkinointikumppanuus kasvun ajurina Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Markkinointikumppanuus Verkkosivut
Wikcon Triplasti lisää sivustoliikennettä ja tuplasti yhteydenottoja digimarkkinoinnilla Digimarkkinointi
Storm Transport Myynnin kasvattamista digimarkkinoinnin avulla Brändäys ja yritysilme Digimarkkinointi Verkkosivut