Sokos Hotel Vaakuna on jo vuosia järjestänyt suurtapahtumiaan kauppakeskus Rewell Centerissä. Vuonna 2016 yksittäisille konserteille haluttiin luoda yhteinen kattokonsepti, nimi sekä tunnistettava ilme, jotta konserttien jatkumo tulisi selväksi kävijöille ja tapahtumien yhteismarkkinointi helpottuisi.
Kehitimme yhdessä Sokos Hotel Vaakunan kanssa Rewell Nights -tapahtumakonseptin. Myöhemmin kokonaisuutta täydennettiin Kokkolassa järjestettävällä Campus Nights-konseptilla. Nimien lisäksi tapahtumille luotiin visuaalinen ilme, joka näkyy niin mainoksissa, roll-upeissa, julisteissa, VIP-passeissa kuin somekanavissa. Lisäksi tapahtumille toteutettiin yksinkertaiset verkkosivustot, joiden kautta kävijävirtoja voidaan tarkkailla.
Siinä missä tapahtumaa ei ole ilman yleisöä, ei yleisöä ole ilman viestintää. Jotta Campus ja Rewell Nights nimet saataisiin juurtumaan konserttikävijöiden mieliin, suunnittelimme tapahtumien ympärille laajamittaisen viestintä- ja markkinointistrategian. Suunnittelimme ja toteutimme tapahtumaviestinnän perinteisistä lehdistötiedotteista hakukoneoptimointiin ja sosiaalisen median presenssiin asti. Ylläpidimme tapahtumin näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa kuukausien ajan monipuolisten toimenpiteiden, kuten kilpailujen, tilapäivitysten ja mainoskampanjoiden avulla. Jokainen keikka tavoittikin pelkästään Facebookissa kymmeniä tuhansia käyttäjiä.
Rewell Nights
Rewell Nights on Sokos Hotel Vaakunan kehittämä ja isännöimä tapahtumakonsepti, joka tuo Suomen eturivin esiintyjiä Vaasaan.