Effektivt samarbete Rani Plast prioriterar långvariga relationer både med kunder, underleverantörer och andra samarbetspartners. När parterna känner varandra bra sparar man tid och arbetet blir effektivt. – Morgan har full koll på både digital marknadsföring och traditionell marknadsföring. Det är lätt och trevligt att jobba med deras team och de gör verkligen sitt bästa för att skapa de bästa lösningarna för oss, säger Sofia Riska, Rani Plasts marknadsföringschef. Morgan har full koll på både digital marknadsföring och traditionell marknadsföring. Sofia RiskaMarknadsföringschef, Rani Plast Visuell identitet och ny webbsajt För några år sedan definierade Rani Plast sitt varumärke på nytt och utvecklade sin visuella identitet. Morgan var konsult i alla faser från planeringsworkshopar till den färdiga brandmanualen. Vi planerade och programmerade också en ny webbsajt som bygger på det förnyade brandet. Den luftiga webbdesignen sätter särskilt fokus på smart navigering så att användarna enkelt hittar rätt produkter. Fortlöpande webbutveckling En webbsajt blir aldrig helt klar. Med hjälp av olika analysverktyg följer Morgan aktivt med hur besökarna använder Rani Plasts webbsajt, och planerar vidareutveckling av sajten så att den hela tiden svarar mot besökarnas önskemål. Vi har bland annat utvecklat en hållbarhetsdel, nya produktsidor och nya sätt att lyfta fram informationen på startsidan. Sparrande partnerskap inom marknadsföring Morgan och och Rani Plast har ett tätt samarbete med möten varje vecka. Då går vi igenom Rani Plasts behov, planerar kommande jobb och sparrar Rani Plasts team. Efter mötet kavlar vi upp ärmarna och börjar jobba. Resultaten blir allt från nyhetsbrev till illustrationer och animationer. Morgans roll Marknadsföringspartnerskap Webbsidor Kundtidning Konceptplanering Sociala medier Kolla också de här varumärke och visuell identitet webbsidor marknadsföringspartnerskap KWH Logistics En total varumärkesförnyelse där också företagsnamnet byttes ut Marknadsföringspartnerskap Varumärke och visuell identitet Webbsidor Rewell Nights Från enskilda evenemang till ett fungerande konsertkoncept Digital marknadsföring Varumärke och visuell identitet Fit Fit fick en modern webbtidningsplattform Webbmedia Webbsidor KWH Logistics En total varumärkesförnyelse där också företagsnamnet byttes ut Marknadsföringspartnerskap Varumärke och visuell identitet Webbsidor Alucar Branschens föregångare fick webbsidor som driver försäljningen Marknadsföringspartnerskap Webbmedia Webbsidor Prevex Ny riktning för varumärket Marknadsföringspartnerskap Varumärke och visuell identitet Webbsidor Referenser
KWH Logistics En total varumärkesförnyelse där också företagsnamnet byttes ut Marknadsföringspartnerskap Varumärke och visuell identitet Webbsidor
Rewell Nights Från enskilda evenemang till ett fungerande konsertkoncept Digital marknadsföring Varumärke och visuell identitet
KWH Logistics En total varumärkesförnyelse där också företagsnamnet byttes ut Marknadsföringspartnerskap Varumärke och visuell identitet Webbsidor
Alucar Branschens föregångare fick webbsidor som driver försäljningen Marknadsföringspartnerskap Webbmedia Webbsidor
Prevex Ny riktning för varumärket Marknadsföringspartnerskap Varumärke och visuell identitet Webbsidor